Sytuacja epidemiczna (COVID-19)

Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w Bristol Residence orazDezynfekcja pokoju dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane . Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.

Informujemy , iż w obecnej chwili – ze względu na sytuację epidemiczną – śniadania serwowane są w postaci indywidualnej obsługi gości i serwowane są do pokoi lub w na sali śniadaniowej w odległości miejsc siedzących nie mniejszej niż 1,5 metra. Godziny serwowanych śniadań ustalane są indywidualnie w recepcji POCZĄWSZY OD 7.00. W godzinach od 17.00 do 20.00 obiekt dopuszcza możliwość korzystania w pokojach z zewnętrznych zamówień cateringowych pod warunkiem iż przywożone są one w naczyniach jednorazowych i przekazywane w formie zamkniętej przez wyspecjalizowane firmy cateringowe. Posiłki muszą być przewożone pojazdami przeznaczonymi do transportu żywności.

NIE WYRAŻAMY ZGODY NA PRZYWOŻENIE POSIŁKÓW W FORMIE KURIERSKIEJ.

ZGODNIE Z ZALECENIEM GENERALNEGO INSPEKTORA SANITARNO-EPODEMIOLOGICZNEGO KRAJU DZIAŁAJĄC W OZNACZENIU PKD 55.10 W TRYBIE CIĄGŁYM ZAPEWNIAMY NASZYM GOŚCIOM OBSŁUGĘ SPRZĄTANIA POKOJU I NA ZYCZENIE WYMIANĘ POŚCIELI A TAKŻE ZAPEWNIAMY PODSTAWOWE ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ (MYDŁA, ŻELE, SZAMPONY ORAZ CODZIENNIE ŚWIEŻE RĘCZNIKI)

WARUNKIEM PRZYJĘCIA GOŚCI DO NASZEGO OBIEKTU JEST ZŁOŻENIE INFORMACJI O STANIE ZDROWIA ORAZ INFORMACJI OSTATNIEGO MIEJSCA POBYTU.

NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ GASTRONOMICZNYCH INNYCH NIŻ ŚNIADANIA – DO ODWOŁANIA.